lørdag den 16. marts 2013

Smølfehus

I nogle år, efterhånde, har jeg haft en drøm om at lave et smølfehus til min gode veninde... 

Ved hver fødselsdag eller anden lejlighed er der desværre kommet noget i vejen...

Nu var det så sådan at jeg grundet min boligsituation skulle låne hendes køkken/hjem til at holde en fest for veninderne, og hvad var så mere oplagt end at få den lavet som tak :) 

Det skal siges at baggrunden for kagen er at hun er meget vild med smølfer og har været det siden sin barndom, derudover så er det super sjovt med noget udfordring :) 

Men den kommer her :)

Selve huset er chokoladekage blendet med lidt smørcreme, taget er vaniljekage... 

Selvom jeg har hørt i min øresnegl at noget af charmen ved sådan et hus er dets skævheder, så er næste step at det ikke bliver helt så skævt :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar