tirsdag den 5. marts 2013

FOF Kursus og Bagedyst Hjørring

Endelig ser det ud til at der er blevet lidt tid til at blogge igen...

Den næste måneds tid byder på to helt nye oplevelser inden for kage verdenen og jeg glæder mig...
weekenden blev brugt på at bestille kageting fra hhv. Holland, England og Kina - så jeg er klar og har fået opdateret mit lager :)

D. 9-3 2013 har jeg mit første hold i kagekursus for begyndere gennem FOF, det bliver super sjovt og inspirerende at møde andre der har interesse for kagedekoration...
Hvis jeg får tilladelse fra mine deltagere vil jeg efterfølgende vise jer nogle billeder fra kurset...

D. 27-3 2013 er der bagedyst i Hjørring i forbindelse med open by night.. Der er tre kategorier for voksne og en enkelt for børn op til 16 år. Jeg har tilmeldt mig, for at prøve noget nyt, og det bliver bestemt sjovt at deltage i.. Herfra vil ligeledes følge billeder og opdatering. :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar