lørdag den 9. marts 2013

Nyt legetøj - til blomster :)

Midt i en kaotisk tid tænkte jeg, hvad kan den bedste løn til mig selv være når jeg skal holde kage kursus... Det var egentligt ikke svært at vælge, og derfor er jeg langt om længe blevet ejer af Wilton Gum Paste Flower Cutter Sæt :)





Det har jeg længe gerne ville eje og er bestemt ikke blevet skuffet... 

Jeg har allerede prøvet det lidt af, og her kommer et par bud på hvad nogle af redskaberne kan bruges til.. senere vil jeg også lave arbejdsbeskrivelse til bl.a. roserne :) 







En gul rose i forbindelse med det snart er påske :)  


En gerbera...



Påskeliljer.. Denne udstikker er godt nok ikke med i sættet, men kan sagtens købes i løs salg.. synes de skulle med



En ??? Ved faktisk ikke hvad den hedder, men den er rigtig sød, og vil klæde en buket flot :)




Det er bare nogle af den ting sættet kan bruges til - mon ikke der kommer flere eksempler :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar