tirsdag den 5. marts 2013

Give away

Vil, med inspiration fra andre bloggere, forsøge at lave min første, af forhåbentligt mange, give away...

Det der her kommer på højkant er måske ikke årstidsrelateret, i det vi forhåbentligt bevæger os mod forår :) Men dekorations udstyr forgår aldrig, heldigvis, og derfor er det nu muligt at vinde disse udstikkere til snowflakes (snefnug) - der er i pakken 3 størrelser og pakken har en værdi af 90,- 

Alt du skal gøre for at deltage er at blive fast læser af min blog samt kommentere dette indlæg - i den kommentar skal du endvidere skrive din mail adresse, så jeg kan finde dig hvis du vinder :)

Vinderen bliver trukket ved 25 faste læsere på bloggen :)


4 kommentarer:

  1. Har lige fundet din side - og der er helt sikkert nogle opskrifter der skal afprøves :)
    min mail er miss2444@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Det ville være fantastisk at eje disse, sikke flotte vintertema kager der kunne laves med disse.
    rikkekrogsgaard@hotmail.com :)

    SvarSlet
  3. Jeg er nybegynder, så det ville da være herligt, at få lidt materialer at lege med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt, ser også frem til jeg når 25 faste læsere så jeg kan få sendt den første afsted.. har allerede en ny klar :)
      Husk at tilføje din mail adresse så jeg kan kontakte dig, hvis det bliver dig Nocas :)

      Slet