mandag den 27. januar 2014

Magnus Barnedåb

Til Magnus' barnedåb ønskede hans mor at der skulle en baby på toppen og navn, derudover havde jeg faktisk frie hænder... 

Nu er jeg ikke på hjemmebane med at modellere babyer, og jeg vil helst undgå at købe en silikone form til dette formål, ikke på grund af prisen men fordi jeg bedst kan lide at ingen af mine kager bliver helt ens, der skal være noget personlighed bag... Men det kan jo være jeg ændre mening en dag, i en anden situation :o) 

En baby blev det til, vil dog lige understrege at min veninde i første omgang troede jeg havde lavet en alf/nisse i lyseblå hmm, men er nu selv meget godt tilfreds med det endelige resultat :) 

Kagen er chokoladekage med tobleronecreme og citronmousse, smurt op med psc og overtrukket med fondant. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar