mandag den 1. juli 2013

Hjørring Sommerspil

Så blev det endelig tid til Hjørring Sommerspil igen. I år står den på My Fair Lady og min søster er igen i år aktiv deltagende :)

Hun ville gerne hvis jeg kunne lave en kage til den fest som skuespillere, musikerene og instruktører osv. skulle holde efter premieren. 

Jeg satte mig for at ville forsøge og gengive scenen fra stykket, og må siges at dette var et stort projekt.. 

Bygningerne er lavet af RKT og selve kagen er chokoladekage med jordbærmousse og daimcreme.

Selvom jeg selv havde tanker om at bygningerne mest af alt lignede de huse der ses i bogen om Karius og Baktus faldt den i meget god jord og de blev alle meget glade, det var rigtig skønt :) 



Og så vil jeg da lige bruge muligheden til at opfordre jer til at se stykket - det er et fantastisk tiltagende og jeg glæder mig selv meget til at komme ned og se det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar