mandag den 10. februar 2014

FOF cupcake kursus Aalborg

Og så kom dagen hvor jeg skulle have mit første kursus gennem FOF Aalborg... 

Det er altid spændende når man skal afsted mod nye omgivelser, og ingen idé har om hvor man egentligt skal hen :) Men trods det at min gps er til reparation så gik det over alle forventninger, tidsplanen blev overholdt, pyha... 

Jeg kom til Vodskov og fik hentet nøglen og derefter til FOF's kursus hus i Aalborg, det er et rigtigt lækkert hus de har der, gid vi havde sådan et hus hvor kurserne kunne samles i Hjørring :)

Nå nok om det... Det blev en super hyggelig eftermiddag med nogle super kursister der pyntede på livet løs.. Her får i nogle billeder af det som de har lavet, alle var nybegyndere og har ikke haft med pyntning at gøre før, så jeg vil blot sige - godt gået :) 











Mon ikke pynten kan siges at repræsentere det vi længes efter, forår med blomster og farver :)

Og til mine kursister - tak for en dejlig eftermiddag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar