mandag den 18. november 2013

Kagekursus Frederikshavn FOF 5-10-13

Så blev det tid til at afholde kursus i Frederikshavn... 

Det er det største hold jeg har haft indtil videre, og det gik bare rigtig godt...

Der blev lavet nogle flotte kager som i kan se her :)


En rigtig yndig kage med rose, blomster og sommerfugl 

Endnu en rose og sommerfugl kage rigtig fin

Sød kage med rose og sommerfugle -
et flot farvespil

Sød kage med nogle flotte farver og en sød frø 

Rigtig fin kanin som spiser gulerødder :)

Flot farvespil og så vidt jeg husker så er indholdet
rent faktisk en gulerodskage :)

Rigtig fin stork som sidder med baby
mellem vingerne, på et tæppe
.

Fin og enkel kage med rose og blomster 

Sød kage hvor der også er blevet eksperimenteret
med rose og blomster 

Fin kage med flerfarvet bogstaver en
god detalje

Min søster var igen med som hjælper :) hun lavede
denne kage til mine døtre med Kaj og
en muldvarpe på








































































Hvis mine kursister ser dette opslag, vil jeg sige tak for en rigtig god dag med godt humør :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar