lørdag den 28. januar 2012

Bryllup 28-1-2012

Så blev det tiden for at lave bryllupskage :) Hvor har jeg glædet mig og hvor er der meget forberedelse der skal til :)

Det endelige arbejde startede med at kagerne skulle skæres til og samles, dette foregik fredag aften og var en sjov proces, hvor intet må gå galt :)

Nedenfor ses de tre etager i kagen efter de er lagt sammen, de består af lagekagebunde med Asti-mousse, Chokolade-creme og Citron-mousse :)



Så skulle topfigurene placeres, de er specielt lavet til brudeparret og lavet i glas (virkelig flotte), men også tunge... De blev sat ned i sugerør som var fyldt med Royal Icing....

Følgende er fra selve dagen, hvor jeg havde været så heldig at få lov at låne en plads i køkkenet på Hotel Søparken, der var et super sødt køkkenpersonale som var meget hjælpsomme.

Der er gang i muffins produktionen, 110 stk i alt, til receptionen :)


Vi fik også lov at sætte dem op til receptionen, som ses her...


Bryllupskagen blev samlet og gjort klar til pyntning :)


Og lige et billede af min fantastiske veninde og hjælper Brit :o)


Og sidst men ikke mindst kagen, færdig til at komme på køl, indtil brudeparret skal skære den for...


Det har været en fantastisk oplevelse at få lov at lave denne kage, og jeg vil benytte lejligheden til at ønske Jesper og Kirstine et stort tillykke med deres bryllup :)




1 kommentar:

  1. Kirstine Chrautwald Sort25. februar 2012 kl. 12.31

    Hej Stine..
    Hvor er det SUPER hyggelig læsning - at se sin helt egen bryllupskage blive "til" :)
    Vi er HELT vildt glade for at du påtog dig den store opgave - det betød meget for os.. <3
    Og jeg kan kun sige - kagen OG muffins'ene smagte GUDDOMMELIGE!! :) SÅ lækre..
    Håber du får stor succes med dine kage kurser - du er ihvertfald virkelig dygtig!
    Kærlig hilsen
    Kirstine

    SvarSlet